افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
5
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار مطرح کرد:

رئیس‌جمهور آینده باید روحیه‌ای جوان داشته باشد

  • کد خبر : 984
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۶
رئیس‌جمهور آینده باید روحیه‌ای جوان داشته باشد
حجت‌الاسلام طائب گفت: بر اساس تأکیدات رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی، رئیس‌جمهور آینده کشور باید روحیه جوان داشته و از جوانان در بدنه دولت استفاده کند.

به گزارش قوچان خبر؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه فرهنگی عمار شب گذشته در همایش بصیرتی انتخابات ۱۴۰۰ در مصلا قبا شهرستان قوچان و در میان اقشار مختلف مردم اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ دوران تحویل است و برای رسیدن به تحول باید اقتصاد کشور درست‌شده و معضل بیکاری رفع شود .

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات مهم بوده و جریان انقلابی و هرکه کمی به این موضوع فر کند نسبت به انتخابات حساس خواهد شد و زمینه حضور پرشور را فراهم می‌کند.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب یک دولت جوان انقلابی بیان کرد: منظور معظم له این نیست که رئیس‌جمهور شخصی ۳۰ یا ۴۰ ساله باشد بلکه باید روحیه جوان داشته و از پتانسیل و ظرفت جوانان در دولت استفاده کند .

حجت‌الاسلام طائب بابیان این موضوع که سختی در کار و نرسیدن به هدف می‌تواند موجب سستی در ادامه دادن کارها شود ، افزود: بر اساس آیه‌های الهی در درگیری با دشمن نباید سست شد و این مسئله سرلوحه کار در انقلاب قرار گرفت .

وی ادامه داد : از همان روزهای ابتدایی قیام مردم علیه رژیم جور و ستم شاهنشاهی و دعوت امام برای پیروزی حق علیه باطل سختی‌ها برای ملت شروع شد و این سختی تا پیروزی انقلاب در سال ۵۷ و پس‌ازآن در ترورها و جنگ تحمیلی ادامه داشت.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار اضافه کرد: تهاجم اقتصادی نیز از همان روزهای ابتدایی انقلاب شروع شد به‌طوری‌که ۹۰ درصد گندم کشور که وارداتی بود حذف و ۱۰ درصد داخلی نیز توسط عده‌ای خائن به آتش کشیده می‌شد تا ملت براثر گرسنگی از مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

حجت‌الاسلام طائب با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه فشارها علیه ملت ایران کم نشد و این نبرد مستمر همچنان ادامه دارد بیان کرد: قرار گرفتن درراه خدا بر اساس آیات الهی دارای سختی فراوانی است و هرکس می‌خواهد زیر پرچم کدخدا قرار نگیرد باید مقاومت کرده و سختی راه را تحمل کند.

وی با اشاره به وعده الهی مبنی بر اینکه در کس درراه خدا حرکت کند خدا نیز او را کمک کرده و پیروز خواهد شد ، گفت : همانند مقاومت مردم ایران در هیچ کجای تاریخ دیده نشده، امام حسین از جنس همین مردم تنها ۷۲ نفر داشت که در یک روز از دست داد .

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار اضافه کرد : مقام معظم رهبر می‌فرمایند افرادی که در عملیات کربلای ۵ حضور داشتند اگر در زمان امام حسین بودند قطعاً او را تنها نمی‌گذاشتند .

حجت‌الاسلام طائب با تأکید بر اینکه امروز به نقطه حساسی رسیده و باید به تکلیفمان عمل کنیم تصریح کرد: ایجاد زمینه ظهور اصلی‌ترین تکلیف ماست زیرا امام زمان از کنار خانه خدا ظهور می‌کنند و متأسفانه این مکان در دست وهابیت قرارگرفته است .

وی ادامه داد : تا زمانی که خانه خدا از وهابیت گرفته نشود عجل علی ظهورک تنها یک شعار باقی خواهد ماند .

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار بیان کرد: زمینه ظهور با بیانیه گام دوم انقلاب فراهم خواهد شد اما آیا واقعاً با مذاکرات برد-برد می‌توان این زمینه را فراهم کرد؟

حجت‌الاسلام طائب در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشرافیت در کشور پرداخت و گفت : این موضوع به‌آرامی در کشور قوت گرفت از طریق هاشمی رفسنجانی آغاز و در دوران شهرداری کرباسچی به اوج رسید ، متأسفانه بر همین اساس خانه برخی مسئولین خانه‌ها را به کاخ‌ها منتقل کرده و امروز به‌جایی رسیده که کاخ سعدآباد در برابر برخی از این خانه‌ها بسیار ناچیز است .

وی تأکید کرد: جهان اشرافیت وجدان را از بین برده و انقلاب را تهدید می‌کند، مسئولی ه اشرافی گری را ترویج می‌کند نمی‌تواند مردم را درک کرده و مشکلات حاشیه و پایین‌شهر را نمی‌فهمد.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.