افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446
7

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط ضروری بازگشایی تالارها

  • کد خبر : 2926
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
رعایت پروتکل های بهداشتی شرط ضروری بازگشایی تالارها
مدیر شبکه بهداشت، درمان قوچان گفت : تالار‌های پذیرایی در صورتی حق فعالیت دارند که دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند

به گزارش قوچان خبر؛ دکتر فرشید فتحی مقدم مدیر شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت قوچان با بیان اینکه رعایت پروتکلهای بهداشتی تاثیر زیادی در کاهش آمار ابتلا و مرگ و میردر مدت اخیر داشت، گفت: اگر وضعیت به همین روال ادامه پیدا کند و واکسیناسیون بیشتری انجام شود با کاهش ادامه دار آمار‌ها وضعیت شهرستان بهتر از این خواهد شد.

وی همچنین در خصوص بازگشایی تالار‌ها افزود: در شهرهایی که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند تالارها مجاز هستند حداکثر با ۵۰ درصد ظرفیت در سالن روباز مهمان پذیرش نمایند و در شهرهای با وضعیت زرد نیز تالارها در فضای بسته فقط مجاز به فعالیت با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت می‌باشند. و البته در صورتی تالار‌ها حق فعالیت دارند که دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و در این زمینه در هر مراسم یک تیم سه نفره متشکل از کارشناسان بهداشتی شبکه، اصناف و پلیس اماکن تا انتهای مراسم حضور خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان در پایان از همه همشهریان درخواست نمود کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و برگزاری هرگونه مراسم و دورهمی را به بعد از شکست کرونا موکول نمایند.

لینک کوتاه : http://guchankhabar.ir/?p=2926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.